Medijski razpis je objavila Evropska komisija – Generalni direktorat za regionalno in urbano politiko.
Skupščina evropskih regij kot vodilni partner se je s še petimi regijami prijavila na razpis s projektom YOUTHopia, ki je namenjen komuniciranju evropske kohezijske politike mladim.
Poleg kohezijske regije Zahodna Slovenija so v projekt vključene še kohezijske regija Vzhodna Slovenija, Združenje občin v Cipru, okrožje Donegal (Irska) in regija Košice (Slovaška).
Ciljna skupina projekta: mladi 18-30
Trajanje: 1. 10. 2022 – 30. 9. 2023
Medijski partner: agencija Cafebabel
Glavne komunikacijske aktivnosti projekta so:
- 1 seminar za 15 mladih novinarjev
- multimedijski produkti (25 člankov, 10 video reportaž, 30 izobraževalnih videov)
- vsaj 5 komunikacijskih regijskih aktivnosti
- 10 mednarodnih člankov
- 3 transnacionalni dogodki
- 1 evropska novinarska konferenca
Znotraj tega okvirja pa bo morala vsaka regija izvesti naslednje:
- izvedba 1 večjega dogodka – Future Fair
- izvedba vsaj še ene dodatne komunikacijske aktivnosti (predvajanje prispevkov na televiziji ali radiu, webinarji, razstave, tekmovanje o kohezijski politiki, reportaže, novinarske konference),
- deljenje vsebin po različnih komunikacijskih kanalih (spletne strani in socialna omrežja);
Projekt YOUTHopia je regijsko vodena komunikacijska kampanja, ki ima naslednje cilje:
- ozaveščanje o vlogi, ki jo ima kohezijska politika pri uresničevanju prednostnih nalog EU in konkretnih koristi za ekonomsko in socialno blaginjo državljanov, s poudarkom na zaposlovanju mladih in zeleni prehod;
- spodbujanje angažiranosti in zmogljivosti regij, mladih in medijev za komuniciranje o kohezijski politiki;
- spodbujanje odprtega dialoga med (mladimi) državljani, deležniki in oblikovalci politik kohezijska politika.
Skupščina evropskih regij v okviru projekta objavlja prispevke na temo evropske kohezijske politike #HotlineCohesion z informacijami o novih priložnostih financiranja in procesih sodelovanja za mlade.