Fotka Bazar Poni

Podjetniški bazar PONI LUR in okrogla miza v okviru Potujoče pisarne evropskih sredstev v Ljubljani

Prešernov trg v Ljubljani se je 11. septembra spremenil v pravi podjetniški bazar, kjer se je predstavilo več kot dvajset uspešnih podjetnic in podjetnikov ter njihovih izdelkov in storitev, ki so jih razvijali v okviru projekta PONI LUR – PODJETNO NAD IZZIVE V LJUBLJANSKI URBANI REGIJI.

Dogodek je potekal v okviru nacionalne kampanje EU projekt, moj projekt, na kateri je bil PONI LUR izbran za enega izmed TOP 20 projektov za leto 2024. Sočasno z njim je v sodelovanju z Ministrstvom za kohezijo in regionalni razvoj v Mestni hiši potekala okrogla miza v okviru Potujoče pisarne evropskih sredstev v Ljubljani, ki je bila namenjena predstavitvi priložnosti evropskega sofinanciranja.

Uradnega odprtja bazarja ter okrogle mize se je udeležil državni sekretar na Ministrstvu za kohezijo in regionalni razvoj mag. Marko Koprivc, ki je izrazil zadovoljstvo ob predstavljenih rezultatih in poudaril, da je projekt PONI LUR več kot le program podjetniškega usposabljanja. Je dokaz, da lahko s pravim znanjem, podporo in vztrajnostjo tudi iz majhnih idej zrastejo uspešne podjetniške zgodbe.

Direktorica RRA LUR je  mag. Lilijana Madjar je ob odprtju poudarila, da je spodbujanje podjetništva in podjetniške kulture ter okolja, ki omogoča nove karierne priložnost, ena izmed razvojnih prioritet tako mesta Ljubljana kot celotne regije. Prav projekt PONI LUR pa je tisti, ki neposredno podpira posameznike in posameznice ter se je izkazal za izredno uspešnega na tem področju. Na okrogli mizi pa je predstavila Ljubljansko urbano regijo, izzive, s katerimi se regija srečuje, ter vsebine in projekte, ki jih agencija na področju regionalnega razvoja še izvaja – poleg podjetništva je veliko pozornosti namenjene trajnostni mobilnosti, prostorskemu načrtovanju, krožnemu gospodarstvu, razvoju podeželja  ter ohranjanju naravne in kulturne dediščine.

Sledile so predstavitve priložnosti, ki jih v okviru EU sredstev nudijo različna ministrstva. Andreja Jenko z direktorata za regionalni razvoj na MKRR je predstavila vseh pet razvojnih ciljev in obseg razpoložljivih sredstev Evropske kohezijske politike za obdobje 2021–2027. Pri tem je izpostavila, da je tokrat izvajanje projektov še malce bolj zahtevno, saj sofinancirani ukrepi ne smejo imeti bistvenih negativnih vplivov na okolje. Alenka Marovt Novak, v.d. direktorice direktorata za razvojna sredstva na Ministrstvu za gospodarstvo turizem in šport je predstavila načrtovane in aktualne razpise za spodbujanje gospodarstva – v naslednjih dveh mesecih imajo podjetja priložnost za sofinanciranje velikih investicij za večjo produktivnost in konkurenčno prednost, kompetenčnih centrov pa tudi različnih posojil in mikrokreditov ter  individualnih nastopov na sejmih. Marjeta Jerič in Martina Slapšak z Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano sta predstavili strateški načrt in priložnosti Skupne kmetijske politike ter kanale, kjer interesenti lahko spremljajo aktualne razpise in pogoje. Simona Brešćanski z Ministrstva za notranje zadeve pa je spregovorila o možnostih financiranja s strani skladov na področju notranjih zadev.

Okrogla miza se je zaključila s predstavitvijo rezultatov projekta PONI LUR, na kateri je Dejan Marinčič, vodja projekta in mentor izpostavil uspešnost predvsem v smeri realiziranih idej. Od 98 dosedanjih udeležencev jih je svoje podjetje ali dejavnost odprlo kar 43. Svojo zgodbo pa je predstavila tudi Nuša Marinc, ena izmed prvih udeleženk programa, ki že nekaj let uspešno nastopa na trgu z mednarodno nagrajeno linijo negovalne kozmetike NANU. Po okrogli mizi so se udeleženci podali na sejem, kjer so imeli priložnost osebno spoznati številne podjetnice in podjetnike, ki so se kalili v programu PONI LUR. Nekateri izmed njih so imeli v času prijave svojo poslovno idejo šele na papirju drugi so v posel spremenili svoj obstoječi hobi.

Predstavljali so se: negovalna kozmetika za obraz NANU, ilustracije JollieBluebear in Manca Illustration, luksuzne kvačkane torbice Korčeta, linija oblačil in nakita Lublanska, prvinske tetra odeje Dotica, Tank drums bobni iz recikliranih jeklenk, mobilne mizice LapOffice, igralne karte GoSlo, Temporary Tattoos, spletni platforma Kulinarik.si in Ponos.si ter številne športne in druge dejavnosti, vse od Hobbyhorsinga do šole rokometa, borilnih veščin, organizacije butičnih dogodkov, kvačkanja in likovnega izražanja.

V okviru projekta v Plečnikovi trafiki deluje POP-UP PONI LUR – razstavno-prodajni prostor inovativnih slovenskih podjetniških idej, kjer se vsakih 14 dni predstavljata dva izmed uspešno realiziranih idej.

Vir: RRA LUR

Z vpisom svojega e-naslova SOGLAŠAM, da ga Razvojni svet za kohezijske regije Zahodna Slovenija uporablja za namen informiranja, in sicer do preklica moje odločitve.

Seznanjen/a sem, da imam pravico, da podano privolitev kadarkoli prekličem na sedežu podjetja ali preko elektronskega sporočila. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.